mourinho [0]

SkillPing [Online] 15 sep 2016, 22:25

Tackar för ditt storhetsvansinne ikväll och idiotiska matchning på plan.
Vad trodde idioten? Att de mötte ett medelåttigt engelskt klubblag?
Den ligan är inte var den varit och poängen ute i Europa är en strid för de engelska lagen.
Extra kul att det hände i cupen för förlorarna som han själv anser det vara.

Lite stolt över min enkla etta.
Tur? Inte sett till matchen, men egentligen.
Hatar fotboll, kan inte ett skit. Kan knappt ett namn i min favoritklubb Liverpool. Möjligtvis den lallande...

Har dock gett mig fan på att det ska gå att tjäna pengar på ren statistik och odugliga tränare.
”Har ni ännu inte fattat någonting? Är ni så förstockade? Kan ni inte se och höra fast ni har ögon och öron?”
(Mark 8:17)

Re: mourinho [1]

SkillPing [Online] 15 sep 2016, 22:43

O där stängde jag min 2a på Ajax.

En veckas skitspel till ände. Lite plus tillomed.

Tyvärr verkar Nice körd.
Trodde de skulle hålla mot bättre
”Har ni ännu inte fattat någonting? Är ni så förstockade? Kan ni inte se och höra fast ni har ögon och öron?”

Re: mourinho [2]

Landcruiser V8 16 sep 2016, 23:16

Jag är en sån där man kan kalla fotbollsnörd.

Mina favoritlag är Manchester City och Barcelona FC.
Tjautjas IK forewer

Re: mourinho [3]

SkillPing [Online] 17 sep 2016, 00:28

Mitt är Liverpool, men drar mig inte för att spela mot dem.
Ibland är det synd...
De verkar heta iår.

Nåväl Milan löste biffen

Re: mourinho [4]

SkillPing [Online] 17 sep 2016, 15:26

Tack Leeds!

Nu hoppas vi på

Arsenal
Aston Villa
Och Everton

Re: mourinho [5]

SkillPing [Online] 17 sep 2016, 19:50

3/4 är helnöjd.

Re: mourinho [6]

SkillPing [Online] 17 sep 2016, 19:54

Crystal palace
Manchester

Hyfsade odds.

Blir mitt bet i morgon

Re: mourinho [7]

SkillPing [Online] 18 sep 2016, 09:10

Roma enkel 2
Roma x2

Re: mourinho [8]

SkillPing [Online] 18 sep 2016, 19:16

Manchester. Tror det snart är slut på extra pizza och champagne dag för laget.
Grattis till Mourinho som ännu en gång bryter rekord.
Och ger motståndarna första vinsten på 30 år mot Manchester.

Tror fan knappt de kommer top 5, och de har det näst dyraste laget.

Skandal helt enkelt

Re: mourinho [9]

SkillPing [Online] 18 sep 2016, 22:46

Trist med Roma.
Men jag betade rätt.

Ny dag i morgon.

Re: mourinho [10]

SkillPing [Online] 18 sep 2016, 23:08

Chelsea ger bra odds tisdag

I morgon blir enda spelet Göteborg.

Mitt favoritlag i allsvenskan.
Värdelösa men om jag ska hålla på något är det dom.

Re: mourinho [11]

SkillPing [Online] 19 sep 2016, 22:44

Jaha.. IFK fortsätter att göra mig besviken. Ingen match är för svår för dom att tappa poäng i.
Kvällens idiotspel CD Alves som kryssade mot Barca vs Deportivo la Coruna. Tänkte såhär: ren tur. Inget eget spel, Deportivo bör ta detta. Gick på ren spelabstinens...

Gick inget bra. Ett kryss här med.

Re: mourinho [12]

Spirit 19 sep 2016, 23:19

Landcruiser V8 skrev:Jag är en sån där man kan kalla fotbollsnörd.

Mina favoritlag är Manchester City och Barcelona FC.

Hur kan du hålla på "köpelag?"
Förklara det för mig?

Re: mourinho [13]

SkillPing [Online] 21 sep 2016, 23:01

Spelat 4 matcher ikväll (Hejja hull!!) men inte man.u.
Men det var den matchen jag tittade på.

Nåt är riktigt fel i laget, för många Egon???
De blir inte ens glada och firar vid mål. De går allra pliktskyldigast fram och nästan tar i hand...
Låst spel, ingen fantasi. Så långt ifrån toppfotboll man kan komma.

Att jämföra med att köra en Fiat Uno på formel ett bana och tro man kör F1 bil.

Visserligen har jag smygkollat på man.c, inte direkt skönlir där heller. Men ett helt annat go.

O nej, det är fan inte rooneys fel att alla man.u spelare står still och tittar på när motståndarna försöker spela fotboll. Han är bara en kugge bland många andra. Killen får oförtjänt med kritik.
Men bänka honom och sätt pogba i hans roll, så kanske det händer grejer. Men antagligen inte

Re: mourinho [14]

SkillPing [Online] 21 sep 2016, 23:03

Mitt tips i spanska. Barca blir tvåa.

Re: mourinho [15]

SkillPing [Online] 22 sep 2016, 23:11

Svettig kväll. Inget går min väg.
Borde spelat på målglad tillställning i Hammarby matchen i stället för seger Hammarby .

Men har bara spelat slantsinglingsmatcher ikväll, trist o loosa alla bara. Odds var bra.

Nåväl nykomlingen i spanska ger mig glädje.

Re: mourinho [16]

SkillPing [Online] 02 okt 2016, 21:46

Ännu en kalkonkväll. 1-1 mot stoke.

Laget som inte kan leverera.
Såg inte matchen, men kommer inte lägga några bet på United på länge. De är allt för ojämna.
Tycker Mourinho verkar urusel som tränare för detta laget.

Lite trist för Zlatan att sluta i det dyraste sämsta laget genom tiderna. Fast han är inte bättre han. Fotboll är till stor del grisgöra. Springa och springa för att dutta bollen lite då och då.
Och springer man inte, får man inte dutta boll

Re: mourinho [17]

SkillPing [Online] 23 okt 2016, 23:21

Vad är spelidén i man U?
En Zlatan som lunkar, trots att om han bara joggade 5 meter skulle han bli spelbart alternativ för en pressad mittfältare.
Jösses vad synd jag tycker om spelarna i man U.
Varför skall ett lag av denna digniteten parkera bussen? Finns ingen rim och reson...
Visst, deras backlinje är inte bäst i pl, men de klarar av sitt jobb var och en och antagligen tillsammans, om de får förtroendet att göra sitt jobb, men de verkar inte ha det.
Därför ska ett enastående mittfält irra runt som yra höns på områden på planen där de inte ska vara.
Allt medans Zlatan står parkerad bakom en back, totalt ospelar.

Helt klart är att truppen inte köpt mourinhos spelidé.
De jublar ju inte ens de få gånger de gör mål. De som står närmast tar ett par kliv fram för att gratulera till målet, om de orkar.. Alla orkar inte ens..

Jag garderade denna matchen till x2, med Uefa insatsen i minnet, samt att de är bättre än de visat individuellt.
Inte fan trodde jag att det var så illa med moralen i truppen.

Kicka Mourinho och låt Rooney leda laget istället.
Kan inte bli sämre...

Re: mourinho [18]

SkillPing [Online] 26 okt 2016, 23:47

Vet inte vad jag förväntade mig ikväll.
Eller Joo.. Att något lag ville spela fotboll.
När city ställer upp med en b uppställning, vinner Manchester med ett skott mot noll mot mål, och således matchen.

Gillade de unga i city, dugliga. Kommer inte ihåg vad backen heter, men han var bra. Ge honom lite speltid i framtiden även mot viktiga lag i pl.

Verkar ju som Mourinho släppte sin obefintliga taktik i andra och beordrade att de skulle kämpa istället. Det borde räcka med det laget.

En stilla undran när det gäller anfallspel, o det gäller alla moderna lag med vilja att vara bollförare.
Vad är idén med att spela bollen runt straffområdet, varv på varv, på varv utan någon annan rörelse? Fanns inget alternativ de tre första varven, varför skulle någon vilja röra sig det tionde varvet?
In med bollen och låt den leka flipperkula så det händer något...
Ialla fall någon gång per match...

Tyskarna i EM var ett praktexempel på fantasilöst anfallspel vid bättre försvar. City likaså idag, och andra lag med dom.

Varför gör inte Zlatan mål nu?
Han får kanske en till två chanser/match i pl, mot 10-12 i psg.
Han håller kanske sin statistik ändå, men eftersom det är längre mellan möjligheterna, tar det längre tid att göra mål..
ManchesterU har problem helt klart.
De har inte bästa försvaret, men låt dom arbeta ifred och lita på försvaret. Det får inte självförtroende av att låta resten av laget hjälpa dom hela tiden...
Allt blir lidande.

Mina amatörfunderingar för kvällen.
Kicka Mourinho och in med sundhage istället!

Re: mourinho [19]

SkillPing [Online] 29 okt 2016, 23:30

Idag borde de vunnit.
Tycker fan synd om dem

Re: mourinho [20]

SkillPing [Online] 04 nov 2016, 01:08

Jaja.. De är fortfarande ett storlag... I allsvenskan....

Såg inte matchen, såg bara resultatet.

Jag har en hisklig teori om varför inte detta laget fungerar.

Re: mourinho [21]

SkillPing [Online] 17 nov 2016, 01:05

Mot Arsenal på lördag.
Är det nu zlataneffekten infinner sig?
Kan vara så att halva ordinarielaget är borta av olika anledningar.
Skador avstängningar osv.

När Zlatan försvann från landslaget, började de spela fotboll.
Kan det ge samma effekt här?

Tror inte det då de leds av den oduglige.
Arsenal verkar friska och pigga.
Manchester har skador och avstängningar. (Zlatan)
Arsenal är i betydligt bättre form, men har haft ganska lätt motstånd, medans manu har haft mer kvalificerat motstånd.
Arsenal har vunnit och spelat bra mot kvalificerar motstånd, medans den odugliges mannar har siktat på en pinne.

Det som talar mest för manu på lördag är att Zlatan är borta och att de har bättre inbördes statistik de sista tio matcherna. Men då var det en annan tid...

Arsenal har lite bättre och jämnare mittfält, lite bättre backar, men sämre målvakt.
Manu litar inte alls på sitt försvar och det sätter sina spår i självförtroendet hos backarna...

Oftast blir det två mål eller mer i dessa matcher, men med manu med alla elva på egen planhalva kan det bli vad som helst. 0-0 om de lyckas med sin taktik.

Min tro är på Arsenal. Men ger det X2 till 1,55 då jag misstänker att manu siktar på en pinne....

Re: mourinho [22]

SkillPing [Online] 20 nov 2016, 02:36

Utan Zlatan fanns det hopp.

Var egentligen tränarnas kamp, där özil effektivt plockades bort.
Positivt är att manu faktiskt spelade fotboll, och inte bara ägnade sig åt försvar.
Fattar dock inte vengers taktik...

Jag hade tur med mitt bet, med tanke på matchbilden i andra.

Manu har ett bra lag, nu behövs bara en bra tränare och några backar

Re: mourinho [23]

SkillPing [Online] 28 nov 2016, 09:09

Han slår nya rekord för klubben! Visserligen bottenrekord...
Taktiskt fungerar laget sämre än om vilken spelare i truppen som helst fick bestämma taktiken för dagen.
Manu har spelarna till att vara självspelande mot alla utom top 7.
Laget behöver någon som bygger upp spelare, inte river ner.

De borde ringa sundhage..

Re: mourinho [24]

SkillPing [Online] 05 jan 2017, 01:51

Han är fortfarande kass mourinho.
Vill bara förtydliga detta!

Zlatan imponerar dock.
Skada på honom och korthuset faller

Re: mourinho [25]

SkillPing [Online] 02 feb 2017, 00:47

Älskar the shitty one. Mourinho.
Finns inget lag de inte klarar av att underprestera mot.
Spelidén bygger på lite tur och individuella prestationer.
Nej, det var väl lite väl taskigt mot honom, men...

Spelidén kan inte vara höjdare mot straffpunkten när man möter ett kompakt försvarande lag med tre nickningsdugliga fyrtorn.

Hull var bra ikväll, de gjorde det mesta rätt, förutom en stund i första när de stod still.

United då? Tja.. 466m£ vs 72m£ på hemmaplan säger väl allt. Verkar det som de är 6.5 gånger bättre?
Eller individuell skills på lagen. 90,56 vs 85,44.
Borde skilja typ 4 mål mellan dom.
Btw Zlatan har 95 i Skill och Barcas Messi 99.
Zlatan är typ bäst i ligan, och det märks på hans målproduktion.

Detta är väl beviset på att Mourinho inte får ut kapaciteten ur laget.
Nu är det ju bara en match, och underdogsen biter ju som bekant ifrån ibland.
Men i Man U's fall är inte detta en engångsföreteelse. Det händer lite nu och då denna säsongen.

Manu borde slåss om plats 1.2.3.
Nu är det inte ens säkert de kommer till europaspel.
Fast det gör de nog ändå.

Jag livebettade X i 77 minuten till 1.66 * pengarna. Tryggt och säkert efter att ha slösat bort min tid på detta

Re: mourinho [26]

SkillPing [Online] 14 mar 2017, 01:17

Brukar undvika att betta manu matcher. De kan sluta hur som helst.
Dagens match var däremot en säker bet på Chelsea som är ett par klasser bättre.
Morurinho hade som vanligt enbart fokuserat på försvarsspelet, och jag fattar inte varför kommentatorerna på viasat var lyriska över manu's spel första kvarten.
Visst de stoppade Chelseas anfall, men deras mittfält var totalt frånvarande. Oftast stod det på egen planhalva vid mittlinjen, med tio blåa mellan manu's mittfält och anfallare.
Bedrövlig och feg inställning, såvida inte Mourinho anser att Chelsea är dubbelt så bra.
Men det är de inte. De är lite bättre individuellt enligt mig, och därför bör manu sikta på att vinna på eget spel. De har allt för det. (Förutom taktiken då)
Någon som såg till Pogba idag?

Re: mourinho [27]

SkillPing [Online] 07 jun 2017, 19:11

Summering av mourinhos insats: sällan har väl manu haft så få segrar?
Eller förluster heller för den delen.

Att köpa de dyraste spelarna och satsa på x...